2009. július 15., szerda

Bridgestone Potenza nyári gumi

Mai bejegyzésem témája a Tire Safety díj 2008-as elnyerője: a Bridgestone Potenza RE050 nyári gumi (igen, megint...)

A Bridgestone nagy teljesítményű Potenza abroncsválasztéka egyesíti a Forma1 precízitását és a technológiát napjaink nagy teljesítményű járműveivel. A világ legfejlettebb versenypályáin fejlesztették ki ezt a nyári gumi szettet, kiváló reakcióidőt nyújt a sofőrnek (miuvan??? - a szerkesztő), irányíthatóságot és alapvető biztonságot. [forrás: bridgestone.hu]

Főbb jellemzők:
- A Forma1 technológiából átvett kiváló vezetési precizitás
- Az álmait felülmúló reackió és irányíthatóság
- Rendkívüli tapadás vizes úton, amely alapvető biztonságot nyújt
- Nagyon ajánlott fokozat a teszteredményeken
[forrás: opony.com.pl]

És végül jöjjön a blackcircles.com tesztje, amellyel egybevág az, amit a ctyres.co.uk is mond, csak hogy tisztán lássunk:
A nyári gumi tapadás száraz úton: 4,5/5
A nyári gumi tapadás száraz úton: 4/5
Élettartam: 3,5/5
Kezelhetőség: 4/5
Zaj: 3,5/5
Összesített teljesítmény: 4,5/5
Eredmény: nagyon ajánlott nyári gumi

Utóbbira még az ADAC is hasonlót mondott, ám legyen:)

2 megjegyzés:

  1. Ezt a reakciós dolgot sosem értettem. Ez azt jelenti, hogy a fék lenyomása után mennyivel kezd el effektíve fékezni az autó, nem? A reakcióidőhöz igen kevés köze van...

    VálaszTörlés
  2. Valszeg egy félrefordításról van szó, a reakció jelenti azt, hogy ha elfordítom a kormányt, akkor ugyanazon az úton megy-e a gumi, mint ahogy azt én szerettem volna.

    Mondjuk a reakcióidő is értelmezhető, ha nagyon megerőszakolom a kifejezést, a fékpofa összehúzódása és a fékút megkezdése között eltelt idő, egye fene:)

    VálaszTörlés